top of page

Vilkår og betingelser

REGISTRERING/BOOKING

Påmelding til kurs hos Sommeraktivitet skjer gjennom nettsiden www.sommeraktivitet.no, på e-post kurs@glassforum.no

eller telefon +47 715 14 100 / 915 98 768. 

BETALING/PAYMENT

Hele beløpet må betales ved registrering/booking. Påmeldingen er bindende fra det tidspunkt deltakeren har betalt totalprisen. Der betingelsene er at man må ha følge av voksne, må den voksne også betale som deltaker.  Ved bekreftet bestilling er disse vilkårene og betingelsene akseptert av deltakeren(e). Sommeraktivitet bruker 2 ulike betalingsformer, Vipps og kortbetaling. 

 

LEVERING/DELIVERY

Levering er skjedd når kjøperen, eller hans representant, har overtatt tingen eller startet workshopen.

AVBESTILLING/CANSELLATION

Plassen på workshopen er ikke refunderbar, men dato kan endres inntil 48t før start.

Vi anbefaler alle våre kunder å ha en gyldig reiseforsikring som dekker avbestillingsproblemer.

Avbestilling må skje skriftlig.

ENDRINGER FRA ARRANGØR ELLER KANSELLERING AV AKTIVITETER/CHANGES FROM THE ORGANIZER OR CANCELLATION OF ACTIVITIS

Sommeraktivitet forbeholder seg retten til, 

å avlyse aktiviteten ved ekstraordinære tilfeller. Kunden vil da få tilbud om å delta på workshop ved en senere anledning eller få refundert beløpet.

Ved dårlig vær vil utleier av kano kunne avlyse utleie og pengene blir enten refundert eller det kan bli satt opp en ny tid for utleie om leier ønsker det.

ALDER/EGE

Alder for deltakelse på de forskjellige workshopene og booking av padling, finner du under beskrivelsene.

 

ANSVARSBEGRENSNING/LIMITATION OF LIABILITY

Sommeraktivitet er ikke ansvarlig for tap, skader, ulykker, skader eller sykdom under din aktivitet. Det samme gjelder for eventuelle endringer i aktiviteten din på grunn av streik eller andre omstendigheter utenfor vår kontroll. Under ingen omstendigheter vil Sommeraktiviteter være ansvarlig for eventuelle følgetap (enten slike tap er forutsett, forutsigbart, kjent eller på annen måte).

MANGEL VED TJENESTEN - KJØPERENS RETIGHETER OG REKLAMASJONSFRIST

Dersom tjenesten har en mangel og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan kjøperen i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 6 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, velge mellom retting og omlevering, kreve prisavslag, kreve avtalen hevet og/eller kreve erstatning  fra selgeren.

Reklamasjon til selgeren bør skje skriftlig.

KONFLIKTLØSNING/CONFLICT RESOLUTION

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig  på  telefon 23  400  600  eller www.forbrukertilsynet.no.

Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.

bottom of page